onsdag 30 september 2009

Tiden som har flytt

Ja, det har varit mycket att tänka på den senaste tiden och dygnet har bara 24 timmar (tyvärr).
Ska försöka upplysa er lite om vad som hänt sedan babysim nr 4. Just nu är vi på väg att återhämta oss från en rejäl förkylning både Ella och jag.

21/9

Ellas morfar fyllde 55 år. Vi var där för att gratulera.

23/9
Vi var ute och gjorde ärenden inför söndagen. Handlade vit skjorta och nya byxor till Marcus.

24/9
5:e babysim. Vi fick åka med vår ”samåkningsfamilj” igen. Ella dök två gånger under simpasset. Var jätteduktig.
Vi hann bara komma hem så skulle vi iväg med Marcus och titta på tårta inför söndagen.

25/9
Vi for rundor på stan och köpte in och ordnade med det sista inför söndagen, såsom rosa slips till Marcus. Dock hittade vi ingen klänning till mig.

26/9
Vi stuvade in oss i bilen hela familjen och körde till Ateljé MB i Vinslöv för att göra ett sista försök att hitta en klänning till mig. De hade inga rosa hemma i min storlek så det fick bli en vit (brudvarning) Marcus hittade även en kavaj till sig som hade 70% rea.

27/9
Ellas välkomstfest gick av stapeln. (mer om denna senare)

28-30/9
Jag och Ella "har" dragit på oss en ordentlig förkylning och ligger i feber och snuva.

0 kommentarer: