onsdag 16 september 2009

Gårdagens utflykt

Igår var Ella och jag inne i stan. Jag hade en tid på hälsa & helhet och när vi ändå var i stan passade vi på att göra lite annat också. Vi började med biblioteket. Jag skulle ha tag på lite ljudböcker. Det är så bra att ha rullande i bakgrunden när vi går här hemma. Det var Ellas första biblioteksbesök och hon var som vanligt en liten ängel.
Innan det var dags för hälsa & helhet gick vi och tittade i affärer. För en gång skull köpte jag faktiskt till mig själv och inte till Ella eller Marcus. Jag köpte två par leggings som jag kan ha i höst.
Även när vi var på hälsa & helhet var Ella exemplarisk. Hon låg i vagnen och pratade.
Slutligen gick vi upp till mina morföräldrar.
Dit kom sedan Marcus när han slutat eftersom vi tillsammans skulle vidare till Kjell & company och köpa ett nytt grenuttag som passar in i vårt nya vardagsrum. Vi passade även på att ta en runda på Klas Ohlson och där köpte vi en sak som vi behövt länge – en dymo.
Sedan begav vi oss av hemåt.

0 kommentarer: