tisdag 1 september 2009

Det där med kommentarer

Vill börja med att tacka ”alla” er läsare som lämnar en kommentar på det jag skriver på den här sidan – de uppskattas varmt, även om jag inte vet hur jag ska visa detta.
Har funderat att tag på hur man egentligen ska göra med svar på det ni skriver. Finns det månne någon guide på hur man ska lösa detta problem. Ska man svara genom att lägga en kommentar på sin egen blogg, på skrivarens blogg (om den har någon) eller helt enkelt inte svara alls? Vill ju inte verka oartig och otacksam.
Helt klart ett problem som kräver en lösning…

3 kommentarer:

Allt om R! sa...

Jag tycker man får göra som man vill :) Så gör jag, ibland svarar jag in min eget svarsfält ibland hos läsaren... Det kan bero lite på vilken sorts fråga det är...

3 månader... tiden går fort, precis så som alla sa :)

Amanda och Oscar sa...

Är det nåt som man vill svara på så brukar jag skriva i dennes blogg. Har han/hon ingen blogg så svarar jag med en kommentar på min egen blogg. Verkar som att de flesta gör så :)

Anonym sa...

Roligt att läsa om kusinen. Vad tiden går fort. Dags att träffas snart eller? Kramis fam. Lindman