torsdag 13 augusti 2009

Få ordning på kalufsen

Mitt långa, tjocka hår tycks bara vara ett bihang nuförtiden och jag har det så gott som alltid uppsatt i en hästsvans för att det inte ska vara i vägen. Ibland vill jag bara ta en sax och klippa av det rakt av för att slippa undan risbuskerisken, Ellas ryckande i det samt få det fullt av barndregel och barnkräk. Men jag vill ju ha det kvar till det framtida bröllopet, så jag kan ha en fin uppsättning. Dessutom så finns det, till bla fest, så mycket snyggt att göra med ett långt hår när man har tid och ork och kreativiteten tar överhanden.
Men jag skulle behöva förnya mina hårstylingsprodukter och håraccessoarer samt få lite nya idéer. Behöver göra ett besök hos min frisör också, har inte varit där på månader…



Curling Wand - inget klämmande och snurrande med.
Eller...


You curl - bara att dra som en plattång

0 kommentarer: