torsdag 23 juli 2009

Marknad

Igår var vi på Maria-Magdalena markanden i Åhus med Ellas mormor. Det var varmt och massor med folk men inte lika mysigt som förr, eftersom den i år inte var i parken utan mitt ute i ingenstans. Pengar gjorde vi iaf av med. Jag kom därifrån med ett par tossor till Ella, några klistermärken till min scrapbooking (som jag äntligen kan återuppta), ett set med kläder till Ella som hon kan ha i höst och en rubikskub till Marcus (som han redan hade löst på frukostrasten när jag pratade med honom idag). Som vanligt numera när jag handlar så köper jag aldrig något till mig själv, men jag fick ett par sarongbyxor av mamma så helt lottlös blev jag inte.
Efteråt åkte vi in till stan och åt lunch på MAX. Ella var jätteduktig hela tiden vi var iväg och sov mest.




0 kommentarer: