onsdag 21 januari 2009

Kursstart m.m

Började den nya kursen igår. Heter som sagt ”Barns estetiska språk” och handlar om hur man arbetar med de estetiska ämnena i verksamheten med barnen. Förutom att kurslitteraturen är svindyr så verkar den toppen! Min nya basgrupp verkar också bra. Många var nyfikna på Grodan och jag tror jag svarade på samma frågor om när och om vi vet/vill veta kön minst fem gånger. Grodan tog starten med lugn. Tror h’n sov genom större delen av dagen. Var först på kvällen, (när jag skulle sova) som det blev ”party” i magen. Marcus vill också känna sparkar men antingen missar han dem eller så är det för tidigt ännu. Han får iaf nöja sig med att höra på ”blipitiblopp” och ett och annat hjärtslag. Önskar att JAG fick höra också! =)
Vill införskaffa en ultraljudsmonitor från AngelSounds, men Marcus tror att jag bara kommer att bli orolig om jag vid något tillfälle inte skulle höra något. Stämmer nog bra det, men jag tror att han bara inte vill att jag ska ha den förmånen också. =P


0 kommentarer: