fredag 7 november 2008

Min nya dygnsrytm

Började den verksamhetsförlagda delen av min utbildning (praktik) i tisdags. Ska vara ute i 4 veckor. Jag börjar kl 7:00 på morgonen och slutar ungefär 13:15 så gott som alla dagar. Resultatet av detta har blivit att jag stiger upp kl 6:00 för att hinna få i mig lite frukost innan Marcus kör mig till ”jobbet”. Bussen hem går ca 13:30 och jag är hemma 13:45. Då går jag och lägger mig och tar en lur till kl 16:00. Sen kommer Marcus och Torsten hem, vi lagar mat osv och ser ibland det tv-program som vi följer vid kl 21:00 och sedan vid 22:00 är det bums i bingen. Ibland får jag lyxen att sova hela nätterna, men oftast är jag uppe iaf en gång och kissar vid 01-02 någon gång. Och sen är det upp kl 06:00 igen.
Tror det är min två timmarslur som gör att jag orkar med dagarna.

0 kommentarer: