måndag 17 november 2008

Migrän & förlovningsdag


Idag är det exakt ett år sedan jag och min älskling satte första ringen på varandras finger. Förvirrad som jag är nuförtiden på datum och tider hade jag helt glömt bort att det var just idag. Att jag sedan kl 20:00 igår kväll dessutom har lidit av ett migränanfall gjorde inte saken lättare att komma ihåg. Och så är det alltid den manliga parten som glömmer bort de viktiga dagarna i tv och filmvärlden.
Marcus kom hem med blommor och present i form av Selma. Jag fattade ingenting förrän jag läste kortet – då slog det mig! Snacka om att jag skämdes.


1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på er! Grattis på förlovningsdagen då. Hoppas ni äter något gott i kväll. Selma är jättegullig! Finns det några gulliga nallar kvar i butiken tro?
Sköt om er! Kram från Tågarp