tisdag 30 september 2008

Balans och koordination.

Har haft pedagogiskt drama nu på förmiddagen. Märkte ganska snabbt hur min balans och koordinationsförmåga har försämrats drastiskt. Känns som om jag är alldeles tom i huvudet och jag måste anstränga mig för att behålla fokus på vad det var jag skulle göra. Jag gissar att det har samband med min graviditet, men jag är inte säker. Förmodligen är det en bieffekt av min trötthet. Att vakna två-tre gånger på natt och upp på toa har inte direkt någon positiv effekt på min nattsömn. Hoppas att det blir bättre.
Idag är jag dessutom extra svullen. Var svullen redan när jag vaknade och även den som inte vet kan nog få sina misstankar när den ser mig idag. Bäst att jag håller mig borta från allt för mycket kontakt med omgivningen. Vill inte att ryktet ska börja spridas innan vi är redo.

0 kommentarer: